Relatiemanager Hypotheken – Amsterdam

Snel naar de inhoud

Introductie

Wil jij onderdeel uitmaken van een snelgroeiend bedrijf dat hypotheken aanbiedt aan professionele vastgoed beleggers als relatiemanager hypotheken? Dan is dit de functie voor jou!

Organisatie

Onze opdrachtgever is een ambitieus bedrijf dat zich richt zich op het verstrekken van hypotheekleningen aan vastgoedbeleggers die investeren in of woningen realiseren. Inmiddels heeft het bedrijf een team van 18 gedreven professionals. Met plannen om zowel hun huidige producten uit te breiden als nieuwe oplossingen te introduceren, is het bedrijf klaar voor verdere groei. Begin 2025 lanceren ze een nieuw product, waarmee ze hun marktpositie verder versterken. Het bedrijf is dynamisch, klantgericht en vastbesloten om een leidende rol te blijven spelen in de markt.

Functie

De focus van de functie ligt op het bezoeken en (re)activeren van het intermediair dat al een samenwerking heeft met onze opdrachtgever. Het is hierbij vooral van belang te onderzoeken waar de behoefte van het intermediair en haar klanten ligt. Daarnaast informeer je intermediairs in het kader van verkoop, service en after-sales. Je bouwt aan een goede samenwerkingsrelatie zodat de propositie van onze opdrachtgever goed ’tussen de oren’ zit. Natuurlijk omvat de functie nog veel andere aspecten zoals het beoordelen van interne processen, marketingstrategieën, campagnes en productverbeteringen.

Functie-eisen

  • Minimaal drie jaar (commerciële) werkervaring binnen het financiële domein, bij voorkeur ervaring met het product hypotheken. Of je bent werkzaam in een functie van financieel adviseur of hypotheekadviseur en je wilt een commerciële stap maken.
  • Een intrinsieke motivatie om te werken in de wereld van vastgoed financieren.
  • Een sterkt analytisch vermogen en ben je in staat om hoofd- en bijzaken te scheiden.
  • Een commerciële en resultaatgerichte instelling.


Aanbod

Onze opdrachtgever biedt je een veelzijdige en uitdagende baan voor 36 tot 40 uur per week, met een aantrekkelijk salaris dat recht doet aan je ervaring en kennis. Binnen de organisatie krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je functie in te vullen, en je krijgt de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan de groei en professionalisering van het bedrijf.

En wat nog meer?

  • Een salaris tussen de € 4.000,- en € 5.500,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek, exclusief vakantiegeld.
  • Veel flexibiliteit en verantwoordelijkheid om je functie in te vullen.
  • Laptop, mobiele telefoon en leaseauto van de zaak.
  • Een uitgebreide lunch op kantoor.
  • Discretionaire bonus.
  • Premievrij pensioen (dus zonder eigen bijdrage).
  • Mogelijkheid tot (deels) thuiswerken en flexibele werktijden.
  • Gezellige borrels en etentjes.
  • 25 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek.

Sollicitatie

Demi Enthoven

M: +316 23 02 93 12
E: d.enthoven@statera-recruitment.nl

Solliciteer direct op deze functie

Persoonsgegevens

Mannelijk Vrouwelijk
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
GIF, PNG, JPEG (max 8 MB)

Contactgegevens

Zoeken